Genç Mustafa




Sırf şu çıkan haberler yüzünden kitabı alıp okumak istedim. Okudum bitirdim ve hatta kitabı anneme bıraktım. İnsanlar bu kitap ilk çıktığında neden bu kadar büyüttüler anlamıyorum. Kitap şuan bende olmadıgı için görsellerini internetten buldum. Daha çok kare ekleyebilirdim buraya ama gereği yok. Zaten kitapçılara gittiğiniz vakit göreceksinizdir ki zaten kitap Atatürk'ün Harbiye askeri okulda geçen dönemini belli bir konu çevresinde anlatıyor.




Atatürk elleri bağlandı, suratına yumruk yedi, sopayla dövüldü, yüzü tekmelendi, içki içti, namaz kıldı gibisinden bir sürü yorum geldi. Ne yani çizgi romanda yazsalar banyoya girmişti, su içmişti deseler onu da mı yorumlayacaklardı? Ben anlamıyorum. Her neyse. O kadar kitap okuyorsanız alın bunu da okuyun derim. Maalesef etraftandan duyma sözlerle fikir sahibi olunmuyor.

Hiç yorum yok: